Ücretsiz İletişim Hattı 0850 390 28 67 0850 390 28 67

Size en iyi website deneyimini yaşatabilmek için çerezleri kullanmaktayız. Websitemizi kullanmanız ile birlikte çerezlerin kullanımını ve çerezler genel koşullarını kabul etmiş bulunursunuz.

KİRALIK ARACINIZI BURADAN BULABİLİRSİNİZ

Sıkça Sorulan Sorular

promotion banner
  • Auto Europe Kimdir?

    Oto kiralama aracı kurumu görevi gören Auto Europe, Hertz, Avis ve Europcar gibi büyük markaların yanı sıra yerel oto kiralama şirketleri ile yapmış olduğu anlaşmalar sayesinde müşterilerine en uygun ve özel fiyatlara araç kiralama hizmeti sunmaktadır. Auto Europe, bağımsız bir kurum olup herhangi bir oto kiralama şirketi bünyesine bağlı bulunmamaktadır. Oto kiralama şirketinin adı ve istasyon bilgileri Voucher'ın ilk sayfasında belirtilmiştir.
  • Rezervasyon Değişikliği ya da İptalleri Ek Ücrete Tabi Mi?

    Hayır. Auto Europe kira başlangıcından 48 saat öncesine kadar gerçekleştirilecek iptaller için ek ücret talep etmemektedir. Kira başlangıcından 48 saat öncesine kadar yapılan değişiklikler için de ek ücret talep edilmemekte olup, değişikliğin gerçekleştiği andaki güncel fiyatlar üzerinden kiralamanız fiyatlandırılacaktır. Kira başlangıcına 48 saatten az süre kalma durumunda gerçekleştirilen iptallerde tahsil edilen kira bedeli iadesi yapılamamaktadır. Bu durum, kira başlangıç saati ve saatinden sonra gerçekleştirilen iptalleri de kapsamaktadır. Kiracının aracı teslim alırken, geçerli sürücü belgesini ve şahsına ait kredi kartını ibraz edemediği durumlarda da kira bedelinin iadesi yapılmamaktadır. Auto Europe, gecikme nedeni ile teslim alınamayan veya dönüşü erken gerçekleşen araçlar için kullanılmayan günlerin iadesini yapmamaktadır.
  • Auto Europe'un Ücretsiz İletişim Hattı Var Mı?

    Evet. Bize, 0850 390 28 67 numaralı ücretsiz iletişim hattı üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • Rezervasyon Ödemesini Nasıl Gerçekleştirebilirim?

    Auto Europe üzerinden gerçekleştirdiğiniz rezervasyonlarınızı American Express, Master veya Visa kredi kartlarınızla ödeyebilirsinz.
  • Auto Europe KDV'li Fatura Oluşturabilir Mi?

    Auto Europe oto kiralama aracı kurumu görevi gördüğünden, KDV'li fatura oluşturma yetkisi bulunmamaktadır. Lütfen, KDV'li fatura talebinizi doğrudan oto kiralama şirketine iletiniz.
  • Kredi Kartında "Depozitonun Bloke Edilmesi" Ne Anlama Gelmektedir?

    Tüm kiralamalarda aracı teslim alırken kiracının şahsına ait kredi kartından aracı teminat altına alabilmek için depozito bloke edilmektedir. Bloke edilecek depozito bedeli, genelde iştirak payı + KDV + dolu yakıt deposu olarak belirlenmektedir. Depozitonun kredi kartından bloke edilebilmesi için yeterli limite sahip olması gerektiği unutulmamalıdır. Kiracılar, şahsına ait kredi kartlarını ibraz edemedikleri ya da kredi kartlarında yeterli limit olmaması halinde, partnerlerimiz (oto kiralama şirketi) üzerinden kiralama yapamamaktadırlar.
  • Oto Kiralama Şirketi, Kira Bitiminden Sonra Kredi Kartımdan Nedensiz Bir Tahsilat Gerçekleştirmesi Halinde Ne Yapmalıyım?

    Oto kiralama şirketi önceden haber vermeksizin kredi kartınıza tahsilat gerçekleştirebilmektedir. Bu durumların başında, aracın kira sözleşmesinde belirtilmiş olduğu gibi dolu yakıt deposu ile alıp dolu dönmesi gerektiği fakat yakıt dolum kurallarına uyulmadığında, aracın önceden belirlenen saatlerden geç döndüğünde, trafik kuralları ihlallerinde, ek hizmet işlem bedelleri ve araçların hasarlı bir şekilde teslim edilmesi gelmektedir. Tahsil edilen bedelin nedenini bilmiyor ya da haksız olduğunu düşünüyorsanız, lütfen 0850 390 28 67 numaralı iletişim hattımız ya da trcs@autoeurope.de e-posta adresi üzerinden Auto Europe müşteri hizmetleriyle iletişime geçiniz.
  • "İştirak Payı İadesi" Ne Anlama Gelmektedir?

    Oto kiralama şirketi tarafından hasar durumlarında tahsil edilen iştirak payı, Auto Europe tarafına talep edilen dokümanların ulaştırılması durumunda iştirak payı iadesi gerçekleşecektir (kredi kartı ekstresi/fatura, polis tutanağı, hasar tutanağı vb. gibi). İade sadece iştirak payını kapsamaktadır. "İştirak Payı İadesi" hakkında daha detaylı bilgileri rezervasyon sırasında seçmiş olduğunuz ürün sayfasında bulabilirsiniz. İştirak payı kapsamı dışında olan hasarların iadesi yapılmayacaktır. Sürücünün kusurlu bulunduğu durumlarda da iştirak payı iadesi yapılmayacaktır. Daha detaylı bilgi için, lütfen genel şartlar ve koşullara bakınız.
  • Araç Sigortası Kim Tarafından Sunulmaktadır?

    Aracı kurumlar üzerinden kiralanan araçlarda, sigorta oto kiralama şirketi tarafından sunulmaktadır. Sigorta kuralları ve şartları detaylı bir şekilde Voucher üzerinde belirtilmiştir.
  • İletişim Hattına Hangi Saatlerde Ulaşabilirim?

    İletişim hattımız haftanın 7 günü sizin için hizmet vermektedir. Çalışma saatlerimizi iletişim sayfamızı ziyaret ederek görüntüleyebilirsiniz. 0850 390 28 67 numaralı ücretsiz iletişim hattını arayarak ya da web sitemiz üzerinden rezervasyonunuzu gerçekleştirebilirsiniz.
  • Rezervasyon Durumu:"Konfirmesi Bekleniyor" Ne Anlama Gelmektedir?

    Özel istekli ya da son dakika yapılan rezervasyonlar, oto kiralama şirketleri tarafından konfirme edilmeden önce rezervasyon yetkililerimiz tarafından özel işleme alınmaktadır. Kiracının talep ettiği özel isteklerin çoğunda, oto kiralama şirketlerine iletebilmek için ek olarak kredi kartı bilgileri gerekebilir. Seçmiş olduğunuz aracın durumu "konfirmesi Bekleniyor" ise en kısa zamanda tarafımızdan bilgilendirileceksiniz.
  • Rezervasyonum Ne Zaman Konfirme Edilecektir?

    Auto Europe, rezervasyonların çoğunu ödeme işlemi gerçekleştikten bir kaç dakika sonra konfirme etmektedir. Son dakika rezervasyonlarınızı (araç alışı 48 saat içersinde ise) 0850 390 28 67 numaralı ücretsiz iletişim hattımızı arayarak gerçekleştirmenizi tavsiye ederiz.
  • Kira Bedeli Neye Göre Baz Alınmaktadır?

    Kira bedeli 24 saat bazlıdır. Örneğin; saat 14:00'e rezervasyonu yapılan ve o saatte teslim alınan aracın yine saat 14:00'te teslim edilmesi gerekmektedir. Saat 14:00'te alınıp 14:30'da teslim edilen araçlar için ek olarak 1 gün fazla kira bedeli hesaplanmaktadır.
  • Neden Uçuş Bilgilerine İhtiyaç Duyulmaktadır?

    Uçuş bilgilerinizi bizimle paylaşmanız halinde, havalimanı istasyonu alış noktalı kiralamalarda, oto kiralama şirketi rötarı görebilmekte olup, aracınızı sizin için hazır bekletebilmektedir.
  • "Kapı Müşterisi" Ne Anlama Gelmektedir?

    Genelde havalimanı ya da tren garı noktalı kiralamalarda kullanılan bir terimdir. Bu istasyonlarda araç kiralanabilmesi için genelde, kiracıdan uçuş ya da tren bilgileri talep edilmektedir. Uçuş ya da tren bilgilerini paylaşamayan kiracıların bulundukları duruma verilen kavramdır.
  • Başkası Adına Rezervasyon Yapabilir Miyim?

    Evet. Web sitemiz üzerinden başkası adına rezervasyon yapabilirsiniz. Fakat, adına araç kiralanan kiracının, aracı teslim alırken kesinlikle şahsına ait kredi kartını ibraz etmesi gerektiğini lütfen unutmayınız.
  • Voucher Olmadan Aracı Teslim Alabilir Miyim?

    Aracı teslim alırken Auto Europe tarafından gönderilen Voucher, oto kiralama şirketi tarafından rezervasyon detaylarını görebilmeleri için araç teslim istasyonunda talep edilmektedir. Rezervasyon ödemesi gerçekleştiğinde Voucher, rezervasyon sırasında belirtmiş olduğunuz e-posta adresine gönderilecektir. Eğer Voucher faks yoluyla gönderilmesini istiyorsanız, lütfen rezervasyon sırasında yetkili personelimize bunu iletiniz. Kira sözleşmesi aracı teslim alırken oto kiralama şirketinin kontuarında imzalanacaktır. Daha detaylı bilgi için örnek Voucher'ımıza bakınız. Oto kiralama şirketinin kontuarında, kira bedeline dahil olan ve dahil olmayan tüm hizmetlerin belirtildiği kira sözleşmesi imzalatılacaktır. Kira sözleşmesini imzalarken, rezervasyonunuz dışında sunulan ek hizmetlerin oto kiralama şirketi hizmetleri ve ek ücrete tabi olduğunu, bu hizmetlerin çoğuna gerek duymadığınızı unutmayınız. Bu nedenle, Auto Europe aracı teslim alırken ek olarak satın alınan hizmetlerden sorumlu tutulamamakla birlikte, iade yetkisi bulunmamaktadır. Voucher'ın sadece rezervasyon onayı olduğunu ve kira sözleşmesi mahiyetinde olmadığını lütfen unutmayınız.
  • Uçuş Millerimi Oto Kiralamamda Kullanabilir Miyim?

    Auto Europe, rezervasyon ödemelerini uçuş milleri ya da kredi kartı puanları ile kabul etmemektedir. Fakat, aracı teslim alırken oto kiralama şirketine puan toplamak istediğinizi bildirerek işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Voucher Tarafıma Ulaşmaması Halinde Nereden Temin Edebilirim?

    Auto Europe Voucher'ı e-posta yoluyla PDF ya da HTML formatında gönderilmektedir. Alternatif olarak Voucher faks olarak da gönderilebilmektadir. Ayrıca, web sitemiz üzerinden Voucher'ı temin etmek isteyen müşterilerimiz, Rezervasyonum sayfamızı ziyaret edebilirler. Lütfen Voucher çıktısını aracınızı almaya giderken yanınızda bulundurmayı unutmayınız.
  • Aynı Kiralık Aracı Farklı Bir Kurum Üzerinden Daha Uygun Fiyata Bulmam Halinde Ne Yapmalıyım?

    Auto Europe'un en büyük özelliklerinden biri, oto kiralama sektöründe en uygun ve en kaliteli hizmeti sunma garantisi vermesidir. Farklı bir kurum üzerinden daha uygun fiyata bulmuş olduğunuz kiralık aracın kiralama detayları (alış/dönüş tarihleri/saatleri, araç sınıfı, sigorta şartları vb. gibi), rezervasyonu yapılmış araç ile aynı olması halinde, bizimle yapmış olduğunuz rezervasyonun bedeli bulmuş olduğunuz teklife göre ayarlanacaktır. Lütfen talebinizi işleme alabilmemiz için 0850 390 28 67 numaralı ücretsiz iletişim hattımızı arayarak ya da trres@autoeurope.de e-posta adresine yazarak talebinizi bizimle paylaşınız.
  • Kişisel Verilerim Nerelerde Kullanılıyor?

    Web sitemizi kullanarak bizimle paylaşmış olduğunuz bilgileriniz bizim için çok değerli olduğunu belirtmek isteriz. Paylaşılan bilgiler, Auto Europe üzerinden yapmış olduğunuz talepleriniz ve rezervasyonunuz ile ilgili soruları gidermek için kullanılacaktır. Kişisel bilgilerinizin satılması ya da üçüncü şahıslara aktarılması söz konusu değildir.

    Verilerin Düzenlenmesi ve Silinmesi
    Her zaman verilerinizin görüntülenmesini, değiştirilmesini ve silinmesini talep edebilirsiniz. Lütfen taleplerinizi belirtilen e-posta adresi üzerinden data-protection@autoeurope.de ya da yazılı olarak posta yoluyla belirtilen adrese iletiniz:

    Auto Europe Deutschland GmbH
    Landbergerstrasse 155
    80687 Münih
    Almanya

  • Web Sitenizde Çerezler Kullanılmakta Mı?

    Auto Europe web sitesi müşterilerine daha kaliteli hizmet sunabilmek için, kısıtlı olmak şartıyla çerezler kullanmaktadır. Çerezlerde kesinlikle kredi kartı ya da kişisel bilgileriniz kayıt edilmemektedir. Kullanılan çerezlerin içeriğinde size ait oluşturulan bir kimlik numarası ve sitemizde hangi ülkeyi sectiğiniz gibi ana bilgiler bulunmaktadır.
  • Aracı Teslim Alacağım Bölgede Auto Europe'u Nasıl Bulabilirim?

    Auto Europe oto kiralama aracı kurum görevi gördüğünden, aracı teslim alacağınız bölgede ne kontuarı ne de kendi araç filosu bulunmaktadır. Aracınızı teslim alacağınız oto kiralama şirketinin adı tarafınıza gönderilen Voucher'da belirtilmiş bulunmaktadır.
  • Aracı Teslim Alırken Hangi Dokümanları Yanımda Bulundurmam Gerekmektedir?

    Aracı teslim alabilmeniz için, Auto Europe Voucher'ı, sürücü belgesi, pasaport ya da kimlik ve kredi kartınızı ibraz etmeniz gerekmektedir.
  • Kira Süresi Ne Zaman Başlamaktadır?

    Kiralama 24 saat bazlı olduğundan aracı teslim aldığınız an itibari ile başlamaktadır. Kira başlangıç süresini kira sözleşmesinde belirtilen saat itibari ile hesaplayabilirsiniz.
  • Aracı Teslim Alırken Ödemem Gereken Depozito Tutarı Ne Kadardır?

    Aracı teslim alırken, ek hizmet bedelleri, yakıt dolum bedeli (kiralama yapılan yakıt dolum seçeneğine bağlı) ve iştirak payı değerinde depozito bırakmanız gerekmektedir. Belirlenen depozito miktarı kredi kartınızda bloke edilmesi şeklinde gerçekleşecektir. Aracı hasarsız bir şekilde teslim ettiğiniz an itibariyle kartınızdaki bloke kaldırılacaktır.
  • Depozito Ödemesini Nasıl Gerçekleştirebilirim?

    Depozito bedeli kredi kartınızdan tahsil edilecektir. Ödemenin gerçekleşebilmesi için uluslararası geçerli olan kredi kartının kiracının/sürücünün şahsına ait olması gerekmektedir. Bankamatik kartları ve nakit ödemeler kabul edilmeyecektir.
  • Rezervasyon Sırasında Araç Marka ve Modeli Seçilebiliyor Mu?

    Auto Europe üzerinden gerçekleştirilen kiralamalarda, oto kiralama şirketi sadece araç sınıfını garanti etmektedir. Oto kiralama şirketlerinin filolarında aynı araç sınıfında birçok araç bulunduğundan rezervasyon konfirmesinde belirtilen araç marka ve modeli garanti edilmemektedir.
  • Yakıt Kuralı Nedir?

    Oto kiralama şirketleri dört farklı yakıt seçeneği sunmaktadır: Dolu/Dolu, aracın dolu bir yakıt deposu ile teslim alınıp, aynı şekilde dolu bir yakıt deposu ile teslim edilmesi. Eksik yakıt miktarı kiracıdan tahsil edilir. Dolu/Boş A, aracı teslim alırken kiracıdan ilk yakıt deposu (işlem bedeli dahil) tahsil edilir ve araç boş bir depo ile teslim edilir ya da aracı dolu alıp aynı şekilde dolu olarak teslim edilir. Kiracı aracı teslim alırken karar vermelidir. Dolu/Boş B, aracı teslim alırken kiracıdan ilk yakıt deposu (işlem bedeli dahil) tahsil edilir ve araç boş bir depo ile teslim edilir. Yarı/Yarı, aracı teslim alırken yakıt durumu nasıl ise, araç dönüşünde de aynı şekilde olmalıdır. Kullanılmayan yakıtın iadesi yapılmamaktadır.
  • Hangi Ek Ekipmanları Kiralayabilirim?

    Bebek Oto Koltuğu, Çocuk Oto Koltuğu, Portbagaj, Kayak Taşıyıcılar ya da Navigasyon Cihazı gibi ek ekipmanları ihtiyaç duymanız halinde, rezervasyonunuza ekleyebilirsiniz. Tüm ek ekipmanlar talep üzerine onaylanmakta olup, ek ücretlere tabidir. Aracı teslim alırken ek ücretler tahsil edilecektir.
  • Kiralık Aracımın Sigorta Kapsamında Neler Var?

    Tüm araçlar yerel bölge yönetmeliklerine göre belirlenen limitler çerçevesinde mali mesuliyet sigortası ile kiralanmaktadır. Aynı zamanda araçlara, işitrak paylı ya da iştirak paysız Hasar Sorumluluk ve Hırsızlık Güvencesi dahildir. Kiralamanızın güvence kapsamı detaylarını Voucher üzerinde bulabilirsiniz.
  • Ek Sigorta Yaptırmama Gerek Var Mı?

    Genelde aracı teslim alırken oto kiralama şirketi yetkilisi tarafından örn. Super CDW (hasar durumlarında iştirak payından feragat edilir), kaza sigortası ya da benzeri sigortalar ek olarak sunulmaktadır. Yerel bölgede ek bir sigorta yaptırmak istediğiniz takdirde, oto kiralama şirketi üzerinden sunulan sigortalardan satın alabilirsiniz.
  • Araç Kapı Teslimatı Hizmeti Sunuyor Musunuz?

    Araç kapı teslimat hizmetini ek ücret karşılığında rezervasyonunuza ekleyebilirsiniz. Kapı teslimat hizmeti sadece otellere gerçekleştirilebilmektedir. Özel iş ve ev vb. gibi adreslere bu hizmet sunulmamaktadır.
  • Kiralamam İçin Uluslararası Sürücü Belgesi Gerekmekte Mi?

    Latin alfabesi karakterlerinde düzenlenmemiş olan sürücü belgelerinde ya da Avrupa Birliği dışında bulunan bir ülkenin sürücü belgesine sahipseniz, sürücü belgesine ek olarak uluslararası sürücü belgesi ibraz edilmesi kesinlikle tavsiye edilmektedir. Bazı bölgelerde ve oto kiralama şirketlerinde ise aracı teslim alırken uluslararası sürücü belgesi ibraz edilmesi zorunludur. Lütfen Voucher da belirtilen Genel Şartlar ve Koşulları okuyunuz ya da 0850 390 28 67 numaralı iletişim hattımızı arayarak, rezervasyon yetkililerimizden bilgi alınız.
  • Aile Bireyleri ya da Arkadaşlarımda Aracı Kullanabilir Mi?

    Tüm ek sürücüler kira sözleşmesinde belirtilmelidir. Ek sürücülerin aracı teslim alırken orda bulunmaları ve geçerli sürücü belgelerini ve pasaport/kimliklerini ibraz etmeleri gerekmektedir. Çoğu oto kiralama şirketi ek sürücüler için günlük ek ücret talep etmektedir. Bu bedellerin kira bedeline dahil olup olmadığını, Voucher üzerinde Genel Şartlar ve Koşullarda belirtilmiştir.
  • Kiralık Araç Kullanabilmem İçin Minimum Yaş Sınırlaması Var Mı?

    Evet. Çoğu oto kiralama şirketinde kiracı ve ek sürücüler için minimum yaş sınırlaması bulunmaktadır. Kiralanan ülke, oto kiralama şirketi ve araç sınıfına göre minimum yaş sınırı belirlenmektedir. Aracı teslim alırken belirli yaş grupları için oto kiralama şirketleri genç sürücü hizmet bedeli ya da yaşlı sürücü bedeli tahsil etmektedir.
  • Kiralama Ülkesi Dışında, Başka Ülkelere Seyahat Edebilir Miyim?

    Kiralık araç ile yurt dışı seyahat talepleri, rezervasyon sırasında bildirilmeldir. Kimi oto kiralama şirketinde ücretsiz olan bu hizmet, kimi oto kiralama şirketinde ise ek ücretlere tabi olabilmektedir. Çoğunda ise seyahat planı talep edilmektedir ve seyahat edilecek ülke ve şehirler doğrultusunda ücret ve izinler belirlenmektedir.
  • İstasyon Kapalı Olması Halinde Aracı Yine De Teslim Edebilir Miyim?

    Yetkililerimiz tarafından, rezervasyon sırasında seçilen dönüş istasyonunda anahtar teslim kutusu olup olmadığı hakkında bilgi alabilirsiniz. Anahtar teslim kutusunu kullanmak isteyen kiracıların, aracı teslim alırken oto kiralama şirketine kullanım taleplerini bildirmelidirler. Lütfen, aracın resmi dönüşünün gerçekleşene kadar, aracı otoparka park etmeniz ve anahtarı teslim kutusuna atmanıza rağmen araçta oluşabilecek hasarlardan kiracıların sorumlu tutulacağını unutmayınız.
  • Bir Şikayette Bulunmak İstiyorum. Uymam Gereken Belirli Bir Zaman Çerçevesi Var Mı?

    Evet, uyulması gereken bir zaman dilimi vardır. Kiralama sırasında oluşan problemlerde, kira dönüşünden sonraki en geç 90 gün içersinde şikayetinizi bizimle paylaşmanız gerekmektedir. Müşteri Hizmetlerine ulaşmak için, trcs@autoeurope.de e-posta adresine şikayetlerinizi gönderebilirsiniz. Belirtilen süre içersinde şikayetlerinizi bildirmemeniz halinde, talepleriniz işleme alınmayacaktır.